Almost back on track

Jag är på väg till gamla vanor..mitt strålande januari och februari är på väg att bara bli en fotnot i historien..återigen somnar jag någon gång efter halv två och vaknar först vid halv åtta-tiden..trots att alarmet då varit igång sedan halv sju..

Det känns sådär..det var skönare när man såg hur flexbanken bara tickade uppåt och hur jag trots allt någon gång ibland kanske kunde gå hem före kl.18...så känns det inte nu..även om jag tänker gå hem kl.17 idag..tvättid..

Nej, jag kom inte försent..jag kom bara lite senare än jag tänkt..jag har fortfarande inte kommit försent i år..den sviten håller jag..

Igår var jag stark och stod emot lockelsen hamburgare, öl & ishockey på storbildsskärm..visserligen är det lätt när man tittar i plånboken, men nu hade jag blivit bjuden..trots det..åkte hem lagade till pannkakor och jäste i soffan istället..inte mycket bättre, men bättre..ölen får vänta tills våren kommit..om den kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback