Äntligen fredag...

Håkan tajmade perfekt idag..när jag gick sista rulltrappan ned ut från Kista tunnelbana började han sjunga om Pååls bageri...solen sken och jag studsade nästan fram mot jobbet..ett tag tänkte jag hoppa upp på de där fyrkanterna som står vid parkeringen, men insåg att jag är 34 och det antagligen är väldigt opassande..studsandet fortsatte iaf och när jag svängde in på upploppsrakan fick jag solen i ögonen igen..jag gick där med ett leende på läpparna och livet kändes bra..

Då är det skönt att det räcker med ett samtal från Erik Norrlänning om ordern från norrlänningarna som Schweiz gör allt för att fucka upp för att man ska vara tillbaks i melankolin..det är sanslöst hur svårt det är för en del..jag trodde jag var rädd för ansvar och för att jobba...

Missade nästan hela Sanna på radion också eftersom jag sov lite för länge imorse..hade jag tänkt på det när jag studsade fram på väg till jobbet kanske jag inte varit så glad utan haft ett jämnare humör..

Men det är väl så..det är resan dit som är mödan värd (eller något sånt)...när jag åker hem från jobbet blir det mer Håkan, det blir också en kort dag eftersom dotra kommer..jag får väl stålsätta mig i några få timmar för att inte skära handlederna av mig..det blir bättre när frihetens klocka ringer i eftermiddag..

Kommentarer
Postat av: valp

vem var denna sanna jag fattde aldrig det. (om det nu är p3-morgonpasset du pratar om?) :)

trevlig helg hursom...snart premiär :)

Postat av: Jerk

Sanna Tidstrand..världens snabbaste tjej på skidor (även om hon bara kom tvåa i VM den här säsongen)..hon bor uppe i skogen där jag har huset mitt..och visst vara det morgonpasset..

Snart premiär :)

2009-03-27 @ 10:00:11
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: valp

aha, funderade på om det var nån okänd simmerska eller nåt som jag missat. hon lät trevlig iaf :)

2009-03-27 @ 13:26:39
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/
Postat av: Anna

Nuuuuu är det helg :) må så gott...kram!

2009-03-27 @ 16:48:12
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/
Postat av: Lillebror

nynnar "The Jerker Anthem" av håkan h.

"Lillebror papapa

Bli inte som jag när du blir stor

du stod i dörren och sa

är det här allt det blir så dör jag

lillebror bli aldrig som jaaaag..."



ingen risk :)



ska se om frysen går att öppna så det kommer med lite upp...

2009-03-27 @ 16:53:01
Postat av: Jerk

valp: Hon är trevlig också..såvitt jag vet..



Anna: Yup nu är det helg..det märktes eftersom snön började vräka ner :)



Lillebror: Håkan har väl inte bara bra texter..sen är det skönt att du inte blir som jag..jag är nöjd att jag fått skönheten i familjen :)

2009-03-28 @ 01:11:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback