Glömde...

Som det kändiskåta monster jag är måste jag ju berätta om helgens kändisskådningar också..
Lördag, i Skrapan..Lasse Anrell signerar böcker och frågar mig om var jag fått tag på min snygga Södermalms-hoodie..på väg ut från Skrapan ser jag även Fredrik Berling (vilket kanske inte är så konstigt då han är konferiencer på Bajen-dagen)..

Söndag: Sitter på Donken på T-centralen med dotra då Torkel Pettersson knallar omkring med en lampskärm i händerna..

Okej, kanske inte den bästa helgen..men några iaf..
För övrigt är jag på Facebook
vän med en i Bajen-panelen..det är stort..det måste räknas i kändiskretsar det också?


Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Torkel Pettersson? Bajen -panelen? Okej -Spader har ingen koll- men det är klart, Hjärnkontoret har man ju sett i alla fall! Facebook vet man också vad det är...

Postat av: Jerk

Torkel spelade i Tillsammans, Kopps & Patrik 1,5..han har väl gjort mer också, men de kommer jag på så direkt..

Bajen-panelen finns på Bajen fotbolls officiella hemsida.. :)

2009-03-30 @ 17:51:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Spader Madame

Okej... poäng!

2009-03-30 @ 19:40:57
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Annika

Haha ^^ Det var ett av de mailen som gjorde mig glad btw, hemligheten avslöjad :) Fast en grej till väntar...

Och det e ju inte bara faceboovän jag e ju ett väldigt troget fan till din blogg också :)

Btw så e ju allt redigerat och omklippt, jag skrev faktiskt en grej om dig på den där frågan ;)

2009-03-30 @ 22:39:24
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Jerk

Spader M: Tack :)



Annika: En till grej? Nu blir jag nyfiken..hey, jag är ju ett fan till din blogg också..sen blir jag ju ännu mer nyfiken vad du skrev på den frågan? :)

2009-03-30 @ 23:54:57
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Annika

Mitt bästa minne är nog dock ett växande. Det är familjekänslan som under året blivit allt starkare. Vi har bevisat att det verkligen är VI som är Hammarby. Vi står enade tillsammans och det är inte bara under matcherna utan även ute på stan i vardagslivet där vi utbyter blickar och leenden.

Innan matchen mot gnaget rådde det lite kalabalik vid entren till klacken. En man kom och ställde sig emellan mitt sällskap, mig och de som kastade smällarna och uppmanade oss ”småflickor” att springa. På matchen kom det fyrverkerier och vi tog ett ordentligt avstånd tillsammans emot de idioterna. När man leendes efter Sulans fullträff kom ut mötte man katastrof med poliser och rusningar. I all denna hysteri så höll man ändå koll på sina medsupportrar.

Väl hemma läste jag i en bajares blogg att han, trots att vi aldrig träffats, varit orolig över mig sen han hade skymtat mig och sedan tappat bort mig i massan.

Den familjekänslan, den samhörigheten har vi oavsett förluster och tabellplaceringar. Den känslan gör mig stolt över mitt lag och det var den känslan jag hade efter ”skandalderbyt”.

Inga fyrverkerier kan komma emellan det faktum att min familj är de andra grönvitasjälarna.



Den nya grejen får du snart veta och då blir de mer kändisstatus ;)

2009-03-31 @ 16:38:00
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Jerk

Jaha, du kommer ihåg det..vad vackert :)

Mer kändisstatus? Hur högt på listan kan du komma egentligen ;)

2009-03-31 @ 23:16:44
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback