La Milfo..

Det verkar inte som om jag kommer skriva det där inlägget om schlagerspektaklet som jag tänkt, så för säkerhets skull vill jag fastslå att Tess Merkel troligen är årtusendets MILF...bara så det kommer på pränt..

I övrigt kommer jag i tid, armbågen värker fortfarande, jag är lite närmare helgen nu, solen skiner och jag vill jobba utomhus..

Mor ringde igår..det måste alltså varit ett par veckor sedan vi pratade vid sist..som vanligt tajmade hon in precis när jag sitter och äter..sen frågar hon mig om lillebror ska ha fest när han fyller 30..mig? Varför inte fråga lillebror själv? Jag vet inte hur han tänkt..han ska väl vara ledig hela den veckan, så tanken är säkert ett 7 dagars rus..vad göra nykter när man är ledig liksom?

Ja, alltså, jag är en riktig schlagerfjolla..övriga året är jag rent elitistisk i min musiksmak, men under melodifestivalen låter jag min kitschiga sida få fullt utrymme..favorit i finalen var Alcazar..och jag tycker det är synd att Lili & Sussie inte gick dit..

Hypen är nog snart över, så snart kan jag köpa Glasvegas skiva med gott samvete..

Kommentarer
Postat av: Anna

Den stora frågan vi alla ställer oss -Är du den snyggaste PILFEN ?

Postat av: Anonym

Nja, det blir nog bara ett sexdagars rus med början på måndan, tänkte vara nykter när jag åker hem på söndan :)Jag räknar det som fest om det kommer mer än två ölsugna personer dit så risken finns.. i övrigt inget planerat förutom att jag ska ha tårta.



Anna: JA, han är den snyggaste "Perversa Inkontinenta Ludna Farsan i hela landet! ...inte för att konkurensen är mördande men iaf..

2009-03-18 @ 20:55:14
Postat av: Lillebror

jo jag skrev det där...

2009-03-18 @ 20:55:58
Postat av: Jerk

Anna: Inte direkt..



Lillebror: Där rök åtminstone en present ;)

Du räknar två ölsugna personer i hela byn som fest? Så du får en stor 6 dagars-fest?

2009-03-18 @ 21:39:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Sonja

vadå har du inte köpt den än?! Glasvegas alltså..

2009-03-19 @ 11:07:36
URL: http://vinosambo.blogspot.com
Postat av: Jerk

Näe..det har känts för hajpat för att jag skulle lyssna på dem, men det känns som om det är dags nu :)

2009-03-19 @ 15:29:08
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback