Mange, my main man..

17-tiden igår..det ringer på min mobil..det ringer aldrig på min mobil..

- Mange! Är du full?
- Visst är i Karlstad och ser på sophockey. Jag hatar dem.
- Karlstad? Med vilka då?
- Veteranerna, men de är så gamla. Jag är yngst, jag är alltid yngst.
- Jag är yngre..
- Men du är sämre..haha, jag har alltid vilja säga det.
- Vill du höra hur det gick för united dag?
- Nu blev det väldigt dålig täckning här..gdflkghmsl *klick*

Kvart i ett samma kväll ringer det igen..
- Mange! Är du fortfarande vaken?
- Ja, jag har varit på Sandgrund, eller nu heter det Blue Moon. Men nu är jag på väg hem. Fan vad jag hatar dem. Babyface Wallin och fulast i stan Jönsson.
- Jo, det vore skönt om det gick dåligt för dem
- Jag hatar värmlänningar, oj, det kanske jag inte skulle sagt, nu möter jag några här. Fan vad jag höll på Skellefte idag, äckliga FBK..oj, nu möter jag fler här..kanske inte skulle säga så..
-Mmm..nej, det är väl ingen vidare idé.
- Det är därför jag ringde, så jag inte ska bli nedslagen av slöddret här.
- Kanske inte borde säga så heller?
- Vart fan bor jag förresten?Hur fan kan de släppa iväg mig själv? Ibis? är det här? Näe..vad fan ett Stadium..jag har inte gått förbi något sånt? Kan du kolla på internet vart jag ska?
- Eeeh, vart bor du då?
- Nåt Scandic..jag är på västra torggatan.
- Okej, det finns 6st Scandic i Karlstad..Kan det vara city? Det verkar nära iaf..
- Kanske..hur tar jag mig dit? Jag är vid något stort torg nu..
- Ok, du ska vänster efter torget. Du bor på Drottninggatan..
- Men, fan vad jag hatar dem..oj, här är det kö till någon bar..snygga tjejer, nej..jag måste hitta hem.
- Var är du nu?
- Östra torggatan..äckliga jävla Färjestad..nu får jag stryk..nej, jag klarade mig..
- Ta vänster när du kommer till Drottninggatan, det är 100-200 meter till hotellet.
- Fan, jag är hungrig, finns det någonstans att äta på vägen?
- Jag vet inte, jag sitter framför en karta..
- Jaha..där kommer det några som äter..ursäkta, finns det mat här någonstans (lyssnar på instrukioner).
- Ok,du hittar nog nu..
- Ja, nu ska jag få käk..ha det *klick*

Roande..eftersom det inte ringde något mer sen är jag övertygad om att det gick bra..bönderna gör småstan liksom..
Varför jag svarar på fyllesamtal? Jag är så illa tvungen, så ofta som jag ringt dessa tre på natten för att prata om något viktigt har jag inte val..en får helt enkelt betala för gamla synder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback