Nä, om man skulle gå tidigt idag, det är ändå snart helg..

Ett snabbt beslut i soffan och jag tog sovmorgon imorse..orka kliva upp redan vid sju..drog mig till kvart i åtta..tog mig till slut upp, rakade mig, tog en lång frukost och begav mig till slut till jobbet..kom precis i tid..det räcker..

inser att jag imorgon kommer ha jobbat ikapp mina två flexdagar som jag tog ut för innebandybollen i ögat..suck..eller ska man kanske skriva att det beror på att jag är en så lojal arbetare?

Nåväl, ikväll är det gym..det är nog höjdpunkten...men det är snart helg igen..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vi bonnlurkar från utkanterna av elStockholmo är ju inte lika upplysta som ni inom gränsen ;)

Tyvärr måste jag upplysa dig om att det bara är måååååååndag :) så du får allt kämpa dig genom HELA veckan asg sorry men kunde inte hålla mig ;)

Ha det gött gubben.....

Postat av: Jerk

Det är iaf närmare helg nu än när jag skrev inlägget, så det går åt rätt håll :)

2009-03-23 @ 15:51:47
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback