Så gott det vore med ett rus..

Back on track igen..det där ovanliga, inte så mycket Jerker spåret...inne på jobbet redan kl.8...det känns konstigt, men samtidigt verkar jag ha fått en fungerande morgonrutin..bara jag lyckas kliva upp ur sängen då..

Det är väl så..det är inte bara det gråa håret som skvallrar om det..nu även det faktum att jag tar mig upp på mornarna..jag är gammal..livet är slut..över..finito..nu är det bara en lång väntan på pensionen sen kan jag sitta på en parkbänk och mata fåglarna..yippie...

Eller så är det för att jag tränar kontinuerligt och aldrig mer dricker som gör det..får en jämnare dygnsrytm helt enkelt..

Näe...jag har inte slutat dricka som i "tänker aldrig mer ta mig ett rus" utan det är mer "fan i helvetes jävla skit, när ska jag få råd att gå ut på krogen nån gång.."...det och ett försök att bli av med lite mage..mindre alkohol..mindra mage...det är teorin iaf..den funkar väl inte den heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback