Southstadium..

Tisdag...sista innefotbollen för säsongen ikväll (natt)..så med början imorgon måste jag ta ett större ansvar vad gäller min träning..det har ju varit lätt tidigare..innefotboll är roligt..men nu är det slut och det blir ingen grussäsong i år..Malung FC har lagts i träda...det är okej, det kändes ändå som det tog mer än det gav...inte så jätteroligt, men tog en massa tid..

Jag har ju säsongskort nu för tiden, så jag skulle säkert missa en del matcher ändå..

Genrepet missar jag också..vådan av att felknulla för 10 år sedan..dotras buss går mitt i matchen..nåja, det får väl gå ändå..jag tänker däremot inte missa någon seriematch av den anledningen..

Kommentarer
Postat av: Spader Madame

"Vådan av att felknulla..." Du är underbart rolig mellan varven. Fast det var ju ett fel som kanske blev ditt bästa rätt?

Postat av: Jerk

Tack och jo..det är väl antagligen så..förutom mitt köp av lägenheten på söder då ;)

2009-03-25 @ 08:55:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback