Tvättid ikväll..måste köpa tvättmedel..

Jaha, det här är sommartid alltså?
Verkar inte vara någon skillnad...jag kommer visst in samma tid ändå..nu tillhör jag iofs de som anser att det är lättare att ta sig upp när det är sommartid, men trodde nog att även det skulle fuckas upp nu när jag fått så konstig dygnsrytm (läs: normal för resten av världen)..

Jag har också tack vare min tidiga närvaro fyllt upp flexbanken till max..så april lär väl bli en del gratisjobbande..jag är väl en alltför godhjärtad människa som gör volontärarbete inom kablageindustrin..

Nu, snart, möte..ett möte som säkerligen slutar med att jag får fler arbetsuppgifter..det är ju verkligen så att jag hinner med det jag ska göra nu..risken finns ju också att de plockar bort russinen i kakan för att jag ska hinna med andra saker..verkligen bra..verkligen..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lättare att ta sig upp med sommartid? Det är ju helt bakvänt. Man är som ett lik nån månad innan man vant sig...

Postat av: Jerk

Nja..det har nog med min sömncykel att göra..den har stämt bättre med sommartiden..får hoppas det fortsätter så :)

2009-03-31 @ 13:07:01
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hallå mannen? Läget? Ja det straffar sig att komma i tid till jobbet och göra "som man ska" ;) då åker du på mer jobb :(

Må gott-kraaaaaaaam

2009-03-31 @ 22:36:42
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/
Postat av: Jerk

Jovars..det är väl helt okej..jo, mer jobb blir det ju..menmen, sånt är livet :)

2009-03-31 @ 23:18:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback