Ska det vara så svårt att få en kula i pannan??

Back at work...oh joy..det är alltid roligt att komma tillbaks och finna en översvämmad mailbox..snart börjar sorterandet och prioriterandet..kul..verkligen kul..alla vill ha sina saker gjorda igår..det här kommer funka skitbra...

Å nu ringde GKAM:en..tillika den blivande VDn..

On a lighter side...eftersom det var dåligt med folk i fotbollslaget för matcherna igår så ställde jag upp, trots att jag inte hade jobbat under dagen..Rebbes förtäckta hot avgjorde till lagets fördel..och det är väl både bu och bä huruvida jag gjorde rätt..vi mötte de två lagen som låg klart sist..så givetvis gick vi därifrån med en 4-1 förlust och så spelade vi oavgjort (3-3) i den sista matchen..B-slutspel here we come...

Personligen så gick det däremot ganksa bra...i förlustmatchen gjorde jag enda målet..i den oavgjorda matchen fick jag till ett kanonskott och dunkade upp bollen i närmsta krysset (i princip) och var med i framspelningen av ytterligare ett mål..det kändes ganska bra efteråt..förutom att vi inte vann..jag har svårt att förstå att vi ska behöva tappa poäng mot lortlag...

Jo, jag lever kvar i uppfattningen att om jag inte gått till skolan/jobbet så är jag inte heller nog frisk att sporta..så det var med en stor moralisk ångest jag spelade igår..

Jo, låret verkar ha fått sig en smäll också...så nu är jag justerad där..

Magen kan ha vaknat till nu också, så jag hoppas att snart känna hunger igen..jag åt knappt igår heller..det är iofs ganska positivt med tanke på omfånget av magen..

Kommentarer
Postat av: Anna

En syn för gudarna igår alltså ;) du måste va rädd om dig..se till och håll fingrarna i styr iallafall- så dom inte blir skadade..då är det mkt du inte kan pyssla med................

Kram och ha det gött..

Postat av: Jerk

Det är ingen fara..jag har aldrig fått någon allvarlig skada hittills :)

2009-03-04 @ 21:31:11
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Charlotte

Det var alldeles för längesen du kommenterade!! Skärpning =)

2009-03-05 @ 21:26:26
URL: http://charlotteisengard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback