Våffeldagen..

Den blonda controllern var i toppform idag...
- iih, det är våffeldagen idag. Johan har lovat att laga plättar..
-??? Men? det är ju våffeldagen, vad har det med plättar att göra?
- Men, det är ju så gott med plättar..
- Jo, men..
Där gav jag upp, vi kom iaf fram till att jag skulle ringa hennes svärmor och säga att jag önskade mig en plättlagg i födelsedagspresent..för "sånt får man alltid av henne om man önskar sig det.."

Vi har skapat en citatbok på jobbet också..HR fick in ett bidrag..
Den snart förre VDn:
- Men du vaknade väl i morse och sa "Hej, älskling..."
- Jag hade väl inte grannen i sängen heller!!
(Förklaringen är tråkigare än känslan man får av vad hon menade här..)..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha...grannen i sängen vore väl nåt? (sa hon som inte vet vem grannen är)

Postat av: Jerk

jo, kanske..jag vet inte..klart jag har bara tjejer runt om mig på min våning :)

Frågan är hur HRs granne ser ut?

2009-03-26 @ 14:28:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback