Tankad, packad och klar..

..ja, nästan iaf..jag har packat det mesta nu..kvar är snus och tandborsten i princip..resväskan är nästan överfull..funderar på att plocka bort något, men vet inte vad..en huvtröja kanske..

Nåväl, om 6 timmar kommer taxin, om 5 timmar ringer klockan..jag klarar mig på 4 timmars sömn, fast snart är det nog dags att försöka somna in..

Funderar på en så kallad reseblogg, så jag slipper ha hela kontoret hängandes härinne..har redan en vilande blogg jag skulle kunna använda..namnet är nog passande också..

Men, det blir när jag fixat internet där borta..kan ta några dagar om jag känner mig rätt..

Nu surfa färdigt..skriva någon fantastisk status på FB och sen lägga sig kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback