En vanlig onsdag i en kontorsslavs liv..

Muttrar lite om att de inte klarar av att organisera saker och ting o mappar på servern..klarar inte att göra det på mitt sätt, för jag är ett under av organisation (ja, eller hur?), men bryter inte ihop iaf..får saker gjort...gnäller en del när folk kommer och vill ha hjälp..service-minded är mitt mellannamn..

Fast trots det, jag är princip i fas med priolistan..bara det att imorgon går det åt helvete igen..kommer in ett mail om hur en kund behöver hjälp med att få pris och ledtid snabbt på en förfrågan..ok, kan ju gå att fixa ibland..öppnar excelfilen och den är på 331 rader..331!!! wtf..snabbt? You gotta be kidding me..

Som om jag inte redan hade en förfrågan på drygt 50 rader från samma kund..och, och och..

Nåväl..jag tränade idag iaf..tyvärr har jag insett att jag inte kommer upp i 100 träningspass i år (heller)..men nästa år..då jävlar..

Nu känns det som om julfesten på måndag är i farozonen..det blir grymt svårt att hinna med att supa sig aprak och sova bort en halv tisdag som det känns nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback