Helvete vad jobbigt..

OS börjar till helgen..idag inhandlades bibeln så jag ska kunna ha koll på vad som händer..bra skit..
Viasat sport visar 6 matcher från FA-cupen i helgen..bra skit..
Bajen spelar mot BP ute i Haninge..bra skit..

Men hur fan tänkte de egentligen?? Jag förstår inte hur jag ska få ihop det här?
Kl. 14 på lördag spelar Bajen i Haninge..Haninge ligger långt ute i spenaten..
Kl.16 är det Derby vs Birmingham på Viasat sport..Fredrik Stoor mot PL-laget som jag sett 3 gånger live och lite tagit till mig..det går inte ihop..även om Simon springer som aldrig förr kommer matchen inte sluta före kvart i fyra..och Haninge är ju nästan lika långt bort som Skövde..

Så underbart tajmat..den viktigaste FA Cup-matchen i princip samtidigt som Bajen..suck..
Eftersom jag är känd för att inte röra mig utomhus vid minusgrader kommer jag nog att göra så den här gången också..Bajen får stryka på foten för Derby vs Birmingham på Pride Park Stadium (jodå, jag har varit där också)..frågan är bara om jag ska ha på mig Derby-tröjan eller B'hams?



På söndag kanske jag ska gå på lite visningar (jag bor lite väl långt bort från Söderstadion just nu..synhåll är ännu bättre)..får nog kolla upp vilka matcher som går först..


Kommentarer
Postat av: Spadermadame

Har inte koll och har heller inte kommit in i OS-feber-känslan... man får hoppas att den kommer!

Postat av: Jerk

åh, den är nog här..satt och kollade på backhoppningens kväll..

2010-02-12 @ 22:18:09
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Blingbling

Knas att jag inte hunnit skaffa ny TV. Fast det kanske bara är bra iof =)

Postat av: Jerk

mja, bra kan det väl inte vara? Du missar ju allt då ;)

Känner du att du vill se något är det bara att komma över..

2010-02-13 @ 15:55:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback