Nu förstår jag det där med fonten..

Semestern började ju bra..förutom att den blev 1-2 timmar senare än tänkt..så är jag ju värdelös när det gäller att planera, så alla var bortresta eller redan upptagna när jag letade någon att får en semesteröl med..lite moloket tog jag tuben hem, men fortfarande hoppfull över att det skulle lösa sig..i värsta fall kan jag väl ta en öl själv på nån pub, bara för att..

..nåja, istället för öl drog jag till med en liten huvudvärk, så jag känner mig sådär lagomt lyckad så här på fredagskvällen..

Det bidde middag på Donken och sen hem till soffan istället..funderade ett tag på att ta en öl i ensamheten, men det kändes väl miserabelt..funderade istället på en redig grogg, men slog det ur tankarna också..

Sova är nog ändå det jag borde göra..sova i nio timmar, vakna upp som en ny människa (ja, eller hur) och sen leva lycklig i tre veckor..

Vi testar det..om inte annat så kommer dotra imorgon eftermiddag..det brukar liva upp tillvaron..


Kommentarer
Postat av: mh

sova är bra, bäst!

Postat av: Jerk

Sova var verkligen bäst igår..idag är bäst älgfilé med klyftpotatis och dotras beröm över min matlagning :)

2010-07-31 @ 12:52:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback