Att solen trots allt gick upp idag ändå?

Besvikelsen igår var total, en riktigt jobbig dag på kontoret och förhoppningen var att Bajen skulle lindra plågan. Det är som om jag inte begripit någonting under mina 10 år i södra Sthlm..klart de inte gjorde det..

Frankie Boyle ihop med B&J hjälpte däremot..en bitter skotte ihop med söta amerikaner funkade, jag fick skratta och jag fick äta lite glass, jag avslutade med att slå på en fotbolls-dvd att somna till..

Kulmen i sorgen var ändå när jag i min törnrosasömn på soffan drömde att vi var tvungen att avliva hunden (lillebrors hund, som avlivades ifjol höst) och jag grät så mycket i drömmen att jag vaknade upp..fantastiskt, tog mig så från soffan halv fyra på morgonen och la mig i sängen och sov, där slapp jag drömma om döende hundar åtminstone..

Jobbet idag var nästan lika frustrerande som tidigare dagar..det kändes ändå lite bättre även om jag inser att jag när jag gick hem låg ännu mer efter än då jag kom i morse..fantastiskt..

Räddningen var träningen på lunchen. Nu har jag kört så pass många gånger att jag mår bättre efteråt och att jag känner att jag mår bättre..jag orkar dessutom mer, fortsätter jag i den här takten kan jag gå i bikini redan 2015..

2 dagar kvar, sen kommer dotra. Vi ska givetvis gå på match på lördag, bara för att laget är uselt behöver inte jag vara det..dessutom måste någon skrika hora på domaren..och jävla lappar till motståndarlaget..


Kommentarer
Postat av: tk

Ah! bikini.

Vilken syn.



Hjälp !!

2010-05-28 @ 21:20:59
Postat av: Jerk

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback