Ursäkta, han är väldigt full..

Jaha, det märkte jag inte när han ramlade ner 4 rader och spillde ut hela sin öl över min rock..pissavslutning på ett ganska roligt besök på Söderstadion..visst matchen slutade 0-0 och domaren missade armbågen på Christer..han missade även när de sprang ner honom i en annan kontring..

Men ändå..en gammal hjälte startade en sång efter matchen, det faktum att det fanns lite konkurrens om sången gjorde att både klacken och sittplats stundom lät som fan, domaren var kass så jag kunde vädra ut alla mina frustrationer efter jobbveckan..dotra var på plats med sina pom-poms..

Ja, och så var det med att få vara på Söderstadion igen..det kanske bara är två gånger kvar i år..tre hela veckor till nästa gång..det känns skitlänge..nästa år blir det inte samma sak..då får jag åka buss för att mig dit..

Söderstadion är min kyrka, Bajen min religion...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback