Vad ger man för nåt till en som redan har allt hon behöver?

Gick operation bra har hon funktionella knän igen också, men lite musik ska jag traditionsenligt bjuda på..



Fast den här känns lite deprimerande, men sånger om 19-åringar är svåra att hitta..
För att muntra upp dig lite lägger vi in en glädjevideo också..



Glad nu?
Jag har en liten överraskning till..jag hittade en låt till som jag tillägnar dig idag på din 19-årsdag..



Grattis på födelsedagen käraste Annika!!!
Forza Bajen!


PS: eftersom jag mestadels sov på tyskalektionerna är jag osäker om den sista låten är en hyllning, men jag hoppas på det.DS.

Kommentarer
Postat av: Annika

Andra klippet var ju givet bäst! Tack så mycket, ses på Söderstadion! Kram

Postat av: Jerk

Jag håller med..ska nog hitta bättre videos till nästa år :)

2011-08-20 @ 23:38:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: el comandante

Grattis från oss också, lägg upp en valfri Zululåt vet ja...

2011-08-22 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback