Faaaaannnnnnn...

..det går åt helvete den här gången också...känner det på mig..kommer säkert bli en bitter öltältssemester..

Nåja, det är inget konstigt med det..mer konstigt att jag får upp hoppet då och då...trodde man skulle lära sig av sina misstag?
(å andra sidan är jag ju kvar på samma jobb efter 11 år, så tydligen inte..)

Byggfirman ville dessutom tömma hela mitt sparkonto med deras offert för renoveringen av mitt kök..suck..nu får jag hitta en plan B för det..jag ska ha råd med sovrummet också (och en ny säng och lite fler möbler)..

Sen vill jag åka på 3 fotbollsresor i höst och vinter..planerna ligger lite löst i huvudet just nu..oktober-november och mars-april är nog månaderna som är aktuella och för första gången funderar jag på att inkludera ett annat land än England på min resa..

Efter kvällens drabbning blev jag dessutom sugen på att åka till Leicester..kanske får göra 4 resor..

Nu QI..imorgon bitter arbetare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback