Liten blir stor..

Något är väldigt fel när jag är vaken redan kl.6 på en lördag. Visserligen åker jag norrut till skogen (en dygnsresa, hemma på Söder igen på söndag), men det tåget går först om tre timmar..
Kanske har det något att göra med att jag sov på soffan eftersom packningen låg på sängen..hann inte riktigt packa klart igår..har svårt att bestämma mig hur jag ska gå tillväga..

Jag menar, jag ska vara i skogen typ ett dygn..jag behöver med andra ord inte särskilt mycket, men samtidigt..när jag sitter full i slogboden kl.3 inatt är det nog inte särskilt varmt, känns inte som att shorts funkar då..så det behöver jag..behöver en tjockare tröja också..

Nåväl, skälet till den korta resan är att konto-Kurt har 30 årskalas..det får inte missas..har kusinen kalas då är man där..

Kurtan har tur också..att han är man alltså..hade han varit kvinna hade han varit over the hill nu..vi män, vi blir bara bättre..Look at Clooney!

Dags att packa och fundera på om jag hinner ta den där joggingturen innan jag åker..


Kommentarer
Postat av: Lycka

Män blir bara bättre.... mmmm, just det ja... Du menar inte riktigt alla män då, eller hur?

2011-07-09 @ 20:26:38
Postat av: Jerk

Mja, i stort sett ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback