Så otroligt lång en arbetsdag på 5 timmar kan vara

Igår kväll tänkte jag för mig själv, vaknar jag redan kl.6 (en halvtimme innan alarmet drar igång), så tar jag en löprunda direkt på morgonen..kan vara skönt att bränna lite fett..

Imorse när jag vaknade kvart i sex tänkte jag "mja, det slutar bara med att jag får ont i fötterna och höfterna och det funkar ju inte om jag ska springa omkring i öltältet i 4 dagar"..

Ingen löprunda alltså, men jag gick upp, borstade tänderna och tog en dusch, sen drog jag till jobbet..larmade av kontoret redan halv åtta i morse..imponerande..Jerker ansvarsfull arbetare (som bloggar på arbetstid??) så nu drar jag från kontoret redan halv ett..blir det ingen stress innan resan mot öltältssemestern..

Var visst 7900 på parken igår..sjukt mycket människor det är i byn den här veckan..fast jag blir nöjd bara jag får mig några öl..parken lockar inte direkt..

Plus-grejer imorse: När jag klev ut från porten på Hornsgatan såg jag bussen längst uppe på krönet..tänkte fan också..försökte ta mig över gatan, men biljävlar ivägen..på något sätt la busschauffören märke till mig (kanske inte så svårt med den kroppshyddan) och saktade in vid hållplatsen ändå..jag kom över tackade så mycket och satte mig för att avnjuta bussresan till Fridhemsplan..

Minus-grej imorse: Precis när jag kom ner till perrongen på Fridhemsplan gick tåget mot Akalla..lite surt, men jag var ändå på kontoret halv åtta så..

Nu ska jag se om yr.no uppdaterat väderrapporten den senaste kvarten..ser lite mörkt ut för fredag-lördag..mycket regn..kräver mycket alkohol för att överleva..


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Öl i mängder är alltid bra=)Försöker komma på nåt negativt men det går inte=)

Postat av: Jerk

Riktigt bra..det är skönt att vara hemma i bynn ibland..bland vänner..

2011-07-21 @ 12:53:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-21 @ 13:11:54
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Sohlberg

Hahaha sådär är jag också, på kvällen tänker jag "att nu jävlar, imorgon ska jag vara duktig" men så vaknar jag och har tappat all lust.

2011-07-22 @ 07:49:24
URL: http://sohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback