..och sämre blev det..

..gjorde inte en poäng på innebandyn igår..senaste det hände var när jag fick bollen i ögat i andra bytet av första matchen..helt värdelöst mao..vi vann iaf båda matcherna så vi slipper ligga sist just nu, men det är för dåligt iaf..för en som ska snitta nästan två mål per match är 0 poäng beyond bedrövligt..jag ligger 8 mål efter mitt mål nu..kommer inte komma ikapp det..

För övrigt slösa gud med sol idag också..han är också värdelös..vad fan är det för nytta med sol när det är vasaloppet, 5-milen i Kollen och fullt med fotbollsmatcher på tvn idag..jag har inte och tänker inte gå ut i solen..den har gått ner när jag beger mig norrut för att spela lite fotboll..

Jag har iaf strykt tvätten från förra veckan och dammsugit idag..


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Porr porr porr.



purr purr purr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback