Skumt värre..

Inatt drömde jag att Egoina kom och hälsade på i min lägenhet..hon hade ett par kompisar med sig och skulle lämna något (tror jag). Hon tog en snabbrunda i lägenheten avla någon artighet om hur fin den var och var på väg att gå när jag i min iver tvingade henne att ta en titt på min klädkammare, som jag är så stolt över, fast när vi kom in i den såg den inte alls ut som i lägenheten..det var skabbigheten själv och min tanke (i drömmen då) om att hon skulle börja hångla upp mig så fort hon fick se hur snygg klädkammaren var sprack rejält, istället kände jag mig som värsta mongot..

Kul, en råtönt till och med i mina egna drömmar...påminner om ungdomen när jag hade sexdrömmar, men aldrig fick komma till där heller..

Jo, hon pratade skånska i drömmen..


Kommentarer
Postat av: hanniie

hahahaha Egoina xD

2011-05-13 @ 03:26:47
Postat av: el comandante

Skiva klar! Försäljning på de flesta krogar på söder/gullmars på söndag. Butiken bör ha den nästa vecka...

2011-05-13 @ 12:03:54
Postat av: Lycka

Fast en tönt har du väl aldrig varit?? Vet ju inte hur det är nuförtiden ;-) men annars är ju skånska vackert.

2011-05-13 @ 23:48:46
Postat av: Jerk

hanniie: ja..hon är ju trots allt halvnorska..



El C: Underbart, då får jag snart njuta av ljuv musik i min lägenhet igen..



Lycka: Lite sådär småtöntig har jag nog alltid varit..sen vet jag inte om skånska är så vackert..bättre än göteborgska iofs..

Postat av: Lycka

Inte som jag minns dig... och rätt sorts skånska kan vara otroligt vackert - särskilt den från runt Helsingborgstrakten :-)

2011-05-15 @ 17:21:54
Postat av: Jerk

ah men..nu känns det ju som att jag ska veta vem du är, men det står helt still och ska jag vara ärlig har jag ingen koll alls på de skånska dialekterna, mer än att min dotter började prata skånska när hon bodde i Båstad och en sommar fick vara tyst tills hon kunde säga skoter på svenska :)

2011-05-15 @ 22:13:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Lycka

Visst känner du mig! Det är bara evigheter sedan vi sågs. Det var nog någon midsommar eller dansvecka på parken sist... du hade nyss kommit hem från USA så det är ett tag sedan nu :-) Jenny B.. om det säger dig något :-) Har hittat hit via Anna!

2011-05-16 @ 18:54:07
Postat av: Jerk

Ja, klart jag vet vem du är :) och det var många kilo sen det..har inte varit till USA sen -96..

Var det den kvällen jag envisades med att prata engelska? (såhär i efterhand ganska så töntigt.. ;))

2011-05-16 @ 22:04:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Lycka

Ha,ha - det minns jag faktiskt inte men någonstans längst bak i minnet så skulle det kunna stämma :-) Liiite töntigt, då... ;-)

2011-05-16 @ 23:00:13
Postat av: Lycka

Ha,ha - det minns jag faktiskt inte men någonstans längst bak i minnet så skulle det kunna stämma :-) Liiite töntigt, då... ;-)

2011-05-16 @ 23:01:21
Postat av: Jerk

Ja du ser..även om jag hellre hade kommit ihåg mig som otöntig..sanningen kommer alltid fram till slut..

2011-05-17 @ 08:53:12
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback