Fy fan...

..vad ont det gör i hjärtat när man vinkar dotra adjö efter en vecka i min vård..resan i London var (förutom vädret) helt fantastiskt.. och förutom mitt spel när jag letade efter ett Primark som inte fanns..

Men, ska det vara såhär jobbigt att vinka farväl kanske det är bäst att bara ha henne varannan helg..man hinner liksom inte växa fast med varann då...

Idag kämpade jag som fan mot tårarna på perrongen..gör det nu också bara jag tänker på det..

Känns nog bättre imorgon..brukar göra det..


Kommentarer
Postat av: Lycka

Klart att det gör ont! Och med tanke på ditt själadödande jobb så kanske det gör gott att få känna de riktigt stora känslorna också. Ta dem för vad de är - kärlek!

2012-05-03 @ 23:24:25
Postat av: Jerk

Fast jag får ju det hela tiden ändå..jag är ju Hammarbyare!

Postat av: Lycka

Just ja! Glömde bort att sport gör sådant för dig :-) För mig funkar det inte alls - nada - inga stora känslor.... Förstår liksom inte var man ska plocka fram dem - det spelar ju ingen roll vem som vinner.

2012-05-09 @ 23:31:02
Postat av: Jerk

ååh, det anser ju inte jag då..det spelar en livsavgörande roll vem som vinner..åtminstone när Bajen är inblandad. Annars är det mest för att njuta av fint spel som jag ser på sport..

2012-05-10 @ 08:26:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback