Pass 141 (Jogging, utomhus)

Regn, regn och regn.
Hade en lista med några punkter idag som jag bestämt skulle göra klart innan jag begav mig ut och sprang idag, så givetvis hann det börja regna innan det var dags att ge sig ut. Laddade upp mentalt i soffan med joggingkläderna på ett tag i hopp om att det skulle ge med sig, men efter en stund tröttnade jag och gav mig ut i regnet.
Var bestämd om att jag skulle springa den längre rundan idag. Var också bestämd över att ta det ganska lugnt eftersom jag inte sprungit den sen Dackefejden...och långsamt gick det, men det gick.
Enda problemet var att när jag svängde in på det som brukar vara upploppssträckan, den där jag tar ut mig det allra sista som finns kvar så började vänsterknäet krångla, samma krångel som jag haft ibland under hela sommaren. Grymt störigt, hoppas bara att det inte är något som kommer fortsätta utan att jag kan fortsätta träna...
 
Jogging (utomhus)
Längd: 5,6km
Tid: 35:53 min
Snittid: 6:24 min/km
Snitthastighet: 9,36 km/h
 
Fit vid 40!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback