Pass 142 (Gymträning)

5 min uppvärmning på motionscykel
2x12 ryggresningar
11 stationer, minst 12 reps på varje och 2 varv på cirkelgymmet.
Kände av knäet från gårdagens jogging när jag började passet, men lustigt nog kändes det mycket bättre efteråt. Det var skönt.
Skönt är också att jag la på lite mer på två nya stationer idag. Det är synd att det blir ett uppehåll på 2-3 veckor på gymmet nu (ska försöka hinna med ett pass på fredag, men osäkert) eftersom jag ska vara uppe i Dalarna för älgjakt, begravning och lite annat, men det känns ändå bra att det relativt snabbt ger resultat i styrka, så målet innan 2014 är över är att jag ska maxa alla maskiner i cirkelgymmet. Borde inte vara omöjligt...
 
Vägnings- och mätningsdag idag också
Vikt: 76,5kg (+0,3kg den här veckan, -14,1kg på 33 veckor)
Midja: 93cm (+1cm den här veckan, -13cm på 33 veckor)
Bröst: 99cm (+/-0cm den här månaden, -10cm på 33 veckor)
Surt att det går åt fel håll, men träningen har ju inte varit briljant de senaste veckorna, så det är inte konstigt. Jag slängde i mig flera kg tacos till middag igår också, det känns som att det påverkar dagens vikt en del, menmen efter jakten drar jag igång rejält för att försöka (blir nog svårt) att nå målet innan 40...det är värt ett försök iaf och i sämsta fall misslyckas jag med att nå målet, men kommer närmare...
 
Fit vid 40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback