Pass 143 (Jogging, utomhus)

Tog en kortare runda idag efter knäproblemen i tisdags och det funkade. Inga som helst knäproblem. Skönt det!
Försökte springa lite snabbare också och det funkade ok, inte riktigt bra, men det bästa i augusti i alla fall, så jag är nöjd med det.
Öppnade lite snabbare än tänkt, men orkade inte riktigt hålla ihop det tyvärr. Det är väl så när träningen inte varit riktigt bra på en månad, så som sagt ganska nöjd...och under skamgränsen...
Ska ta med mig joggingdojorna upp till skogen också och hoppas jag tar mig ut på ett par rundor under tiden jag är där..perfekt att springa runt broarna, ungefär 5-6km och inte så mycket backar förrän i slutet på rundan...
 
Jogging (utomhus)
Längd: 3,1km
Tid: 18:23 min
Snittid: 5:56 min/km
Snitthastighet: 10,12 km/h
 
Fit vid 40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback