Pass 30 (Futsal)

Öppnade med att trampa på bollen och halvt slå ihjäl mig..klarade mig dock med att skrubba upp armbågen lite...det gick bättre sen även om det aldrig gick riktigt bra...kanske åldern som gör sig påmind?
Kul var det iaf och förhoppningsvis gör det någon nytta..
 
Nytta torde också de två timmarna som jag och dotra spenderade på Zinken idag..under första halvlek så sken solen och jag fick tanka lite D-vitamin...måste komma ihåg att ge mig ut lite oftare så att jag fortsätter tanka..
 
Nästa vecka ser det planerade träningsschemat ut såhär:
Måndag: Skivstång
Tisdag: Jogging/promenad (löpband)
Onsdag: Skivstång
Torsdag: Jogging/Promenad (löpband)
Fredag: Vilodag
Lördag: Skivstång
Söndag: Futsal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback