Pass 119 (Gymträning)

Uppvärmning 5 min på motionscykel. 14 stationer i cirkelgymmet med minst 12 reps på varje station, 2 varv.
Ganska standard mao. funderar på att ändra någon station nästa gång för att få bättre träning, vi får se.
En sak iaf, jag känner redan att jag blivit starkare. De första gångerna så tryckte jag in på 8 första varvet (utom magstationen, där är jag så stark att jag trycker in alla 12 direkt) och sen 9 på andra varvet, nu har jag ändrat till 9 på första varvet och sen 10 andra varvet. Det finns ett par stationer där jag inte riktigt orkar med det, men samtidigt finns det också ett par stationer där jag nog kan trycka in mer nästa gång.
Kör tåhävningar också, så vaderna får sitt. Det är en muskelgrupp som jag tycker blir lite bortglömd på de pass som jag gått i vinter, så det behövs...
 
Nu snart dags för sol..det är jag värd en dag som denna...
Fit vid 40!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback