Pass 132 (Gymträning)

5 min uppvärmning på motionscykeln, 2x12 ryggresningar, 2x12 knäböj i maskin (50kg), 2 varv med 12 stationer och minst 12 reps i cirkelgymmet.
Sista gymträningen på två veckor. Gymmet håller sommarstängt och jag är även bortrest en del. Passar mig utmärkt. Har känt av högeraxeln ett tag och nu får den vila lite, så ska det nog bli bra.
Nån station till där jag körde på tyngre. Grymt nöjd att kunna göra det, första magstationen utökade jag repsen lite, så det ska ta mer.
Lite svårt att motivera sig när det är 30 grader och strålande sol ute, men eftersom det var sista gympasset på ett tag klarade jag det. Nu känns det som att det är dags för beachen i nån timme, kan behöva få lite sol på mig när jag vilade från den igår...
 
Fit vid 40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback