Pass 107 (Korpfotboll)

Så jävla skönt!
Seger med 3-1 mot ligatvåan. Det såg jag inte komma innan matchen började..dessutom hade vi bara en avbytare i första halvlek eftersom Martinsson tagit fel på tiden, men vi tog ledningen, fast tyvärr tappade vi in ett mål också i första..grymt ändå att sen gå upp och göra två mål..kul att vinna!
Min egen insats var väl sådär även denna gång..hade ett fint frisparksläge där jag la bollen uppe på rad Z...men det är ju det här med att vara i ett lag och jaga en boll som aldrig någonsin slutar att vara roligt..så länge knäna och resten av kroppen håller lär jag fortsätta med det här...
 
Nästa veckas träningsschema är fortfarande lite osäkert pga olika orsaker, men just nu ser det ut såhär:
Måndag: Joggingrunda
Tisdag: Cirkelgym
Onsdag: Joggingrunda
Torsdag; Gymmet (har inget program och väldigt osäkert på hur bakis jag kommer vara)
Fredag: Vilodag
Lördag: Joggingrunda
Söndag: Vilodag (ska till Falun på dotterns konfirmation)
 
Lite så är det tänkt iaf, men vi får se hur det slutar..på onsdag kan jag ha lite för ont om tid för att hinna springa, men jag ska göra ett försök att hinna med iaf...
Håller fortfarande på och funderar hur jag ska få ihop sommaren sen, vill ju helst gå på olika styrkepass, men i Hornstull är det bara tisdagens cirkelgym som funkar och det blir nog för dyrt att åka någon annanstans hela tiden för andra pass..vi får se. Just nu är jag mest nöjd med att ha vunnit dagens match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback