Pass 99 (Skivstång)

Fortfarande stel i kroppen efter i måndags och även träningsvärk i magmusklerna efter mitt jobb med ab rollern igår.
Varmt var det också i salen så svetten lackade redan efter uppvärmningen, men det kändes ändå bra. Tror och hoppas att jag tagit ett litet steg till och blivit starkare..vore bra om det syntes på kroppen också...
 
Dags för vägning igen och ett bättre resultat den här veckan än de föregående veckorna och Jerker är nöjd igen..
Vikt: 78,4 kg (-1,2kg den här veckan, -12,2kg på 21 veckor).
Midja: 95 cm (-1cm den här veckan, -11cm på 21 veckor)
 
Så, med nuvarande vikt så parkerar jag precis på BMI 25...25 betyder normalvikt! Det är första gången på väldigt länge som jag kan säga att jag ligger på normalvikt. Nu ska det bara ner 3,5kg till så har jag nått målet, även om jag tror att det bästa vore om jag kan tappa ca 5kg till så jag har lite marginal när jag sen ska försöka hålla vikten också. Det kan bli nog så svårt...
Midjan minskade också och där är jag nu 6cm från målet, det tror jag kommer att ta en del tid att nå, men det är ett klart möjligt mål, jag ser ju själv på magen hur mycket fett det finns kvar på den, så ingenting är omöjligt...
 
Grymt nöjd idag och en kick som ger mig energi att fortsätta på den inslagna vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback