Mätning och vägning igen...

Grym träningsvärk idag...ja, fortfarande efter skivstångspasset. Det och lite brist på tid gjorde att jag hoppade gymmet idag..går dit imorgon istället, eftersom jag ändå inte kommer hinna med gymmet på fredag så passar det utmärkt...
Men, jag har vägt och mätt mig idag iaf, så det ska väl redovisas också...
 
Vikt: 78,0kg (+/-0kg den här veckan, -12,6kg på 38 veckor)
Midja: 94cm (+/-0cm den här veckan, -12 cm på 38 veckor)
Bröst: 99  cm (+/-0cm den här månaden, -10cm på 38 veckor)
 
Det är ett ganska okej resultat. Man vill ju alltid gå ner, men det har inte varit så hemskt mycket träning den gångna veckan, så det är inget oväntat resultat...ska jag vara ärlig tror jag inte jag kommer nå mina mål i år, men kanske jag kan komma in i träningshetsen igen när jag väl flyttat upp, för det här håller inte, även om jobbet kommer vara aktivt behöver jag träna också...
 
Nåväl, blev nästan fit till 40 iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback