hoho, någon där?

Blev ju inte fler pass 2014 än 150 och en bra bit in i mars 2015 har jag inte gjort ett träningspass än..
Jag har jobbat desto mer..snittade väl strax över 190 timmar i november, december och januari. Tog det medvetet lugnt i februari, nu ser mars ut att kunna bli ganska mycket jobb igen..
 
Helt okej får jag säga..har fastnat runt 80 pannor just nu...efter säsongen ska jag försöka ta tag i mig själv och se om jag kan pressa ner mig till 75 till slut..vore gott..
 
Kör förresten pistmaskin nu..liten sådan...
Så hittills i år, kört fyrhjuling, skoter, pistmaskin och lekt med motorsåg..nästan så jag inte skulle ha betalt vissa dagar ;)
 
Nu dags för ett rus eftersom det inte blev någon snöläggning inatt...jag som sett fram emot en 27 timmars arbetsdag, aldrig får man vara nöjd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback