Nej..inte ens fulblogg...

Seriöst..jag är allt för påverkad för att skriva något bra..

Ibland är jag såpass vaken att jag skriver något snällt om mina älsklingar..Chulls och Vonsan..idag e jag för påverkad för ens det...

Idag fick jag höra..hade inte du varit så snäll hade du fått pisk hela tiden för att din käft går jämt..

Jaaa..nej..jag orkar inte..detta blir en så kalllad fulblogg....

Tack Kusin Kurt som skjutsade hem mig..

"Full, fullare, fullast var jag
När Hanna gick ner i ån"

Jerk

Kommentarer
Postat av: En röst i natten...

Tack du okända för att du har förgyllt några timmar av en tråkig jobbnatt för en ensamvarg i ett ödsligt kontorslandskap. Det är tur för den moderna människan att bloggen finns, som den där bästa vännen som ställer upp i vått och torrt oavsett vilken tid på dygnet det är. Hur skulle vårt samhälle se ut utan den terapin?

2006-04-17 @ 05:22:18
Postat av: Yvonne

Skrattar... hur ont i huvudet har du idag? :o9

Postat av: Jerk

En röst i natten: Tack..sedan kanske det är ett tecken i tiden om denna gnälliga blogg förgyller någons natt :)
Vonsan: Ont..orkade inte ens packa upp datorn när jag kom hem igår..ikväll kanske..nu är jag tröttare än innan jag blev ledig..något är fel :)

2006-04-18 @ 13:57:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback