Dekolletage & blondiner

I'm back..lyckades komma inom flextiden idag..gick dock lite tidigare för att hinna till spinningen..yup tränat..va duktig jag e..

Det var en så söt tjej med en så underbar kropp där, så jag var tvungen att sätta mig så långt bort som möjligt annars hade jag inte kunnat koncentrera mig..få se hur var det nu man trampar runt??..så här..nähä..va fan....

Annars fick jag ögonkontakt med en liten rulta, men hon var antagligen närsynt så...

Kanske det är så enkelt som att träningen frigör feromroegm..ja vad det nu heter, så man blir lite piggare..lite gladare..

Annars var humöret som vanligt tidgare under dagen, men jag är farligt nära den nedre gränsen nu i flexbanken..max -20 timmar får man ha....annars dras det på lönen...ligger på -18 just nu..får hoppas jag kan vända på det..även om det blir svårt under OS...

På lunchen gnällde jag om min ångest och depression...hur dåligt jag tjänar och hur trist det är på jobbet..då kommer de som jag sitter med och säger "Jamen, sluta gnäll & sök nytt jobb då.."..va fan..de ska bara nicka instämmande..inte peka på det uppenbara...häng med lite..säga typ "jamen, kom igen nu..så farligt är det inte"...då får jag rapa upp allt skit i livet just nu..sedan avslutar jag med något galghumoristiskt så är vi alla glada sedan...jag har fått ösa ur mig lite..och de tycker att deras liv är lite bättre än innan lunchen...

Hände en till grej under lunchen..Gentlemanna-Jerk vaknade till liv...Den blonda mästerplaneraren hade ganska schysst urringning idag och när hon ätit klart skulle hon ta någon sorts tablett, men råkade tappa ner den i dekolletaget...gentleman som jag är erbjöd jag mig att plocka upp pillret åt henne, men hon bara "Du vill bara tafsa på mina tuttar"..suck..här försöker man uppföra sig som en gentleman och allt man får tillbaks är skit..kanske ska sluta hålla upp dörrar och sånt också..

Sedan brakade helvetet lös...det blev dags för tunga personangrepp på stackars mig..nu kanske man kan tycka att det är legitimt med tanke på vad jag säger till folk..kallar dem kärring och sånt...men det är skillnad..jag är en så mycket känsligare person (ja eller hur??), lite mer finkänslig än andra (okej, vem försöker jag lura egentligen..)..lite bättre helt enkelt (hmm, ja tanken på mig som übermensch är svår att släppa.)..

Hmm...verkar som om min sexuella frustration börjar ta över på jobbet också...och inget slut syns..kan inte gå ut på ett bra tag enligt min plånbok..visserligen har jag två liter sprit på hallgolvet, men det är Håkkis sedan efterfesten efter avskedsmiddagen för Nadine, 19...undrar när hon fyller 20 förresten???

En gammal säljare sa idag (apropå tjejer) att han aldrig druckit särskilt mycket eftersom det är lättare att ragga tjejer när man är nykter..jag protesterade vilt...jag anser att spriten kommer först..sedan runt fem i tre är det dags att leta upp någon..finns det ingen kvar på krogen kan man alltid flörta med personalen på Donken..det brukar alltid lyckas...

Undrar om det är därför jag är singel och inte han??

"Lisa ligger naken, bredvid sin industriman
Hon ligger tyst och vaken med en docka i sin famn"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag tror du är en sån som jag brukar smälla till på krogen :o) Bara därför ska jag vara extra snäll mot xyzrfsgu!hcps-killar nästa gång :o)

Postat av: Yvonne

Jag tror du verkar va en sån som jag brukar smälla till på krogen :o) Bara därför ska jag vara extra snäll mot knvjseuhvjhuvsguo-killar nästa gång.

2006-02-09 @ 22:27:04
URL: http://vonsans.webblogg.se
Postat av: Yvonne

Jag ville förtydliga mig så du hängde med :oP

2006-02-09 @ 22:27:41
URL: http://vonsans.webblogg.se
Postat av: Jerk

aha..nu förstår jag ;)
Du kan vara lugn..det är jag som bara tittar lite, men aldrig säger något eller ens försöker...

2006-02-09 @ 22:31:14
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback