Tragiskt liv man inte lever...

Lite kort om min semester från bloggen...

  • jodå, jag har tränat några ggr..3 spinningpass denna  vecka..och ett innebandypass..
  • har insett att min dotter är den underbaraste människan i världen..förra helgen var hon här och hon sa " Pappa, du gör den bästaste maten i världen"..hur kan man inte älska henne??
  • lyckades övertala henne att vi skulle stanna hemma och se på OS istället för att gå på bio också..
  • har haft utvecklingssamtal..kommer mera om det senare..
  • har sett allt på OS när jag varit hemma..
  • missade på tok för mycket pga jobbet..
  • men det fanns tv där, så en del har jag tittat på under arbetstid..
  • druckit alkohol på jobbet för att fira ett säljkontrakt..tittade lite på OS samtidigt..
  • har varit mer sexuellt frustrerad än på väldigt länge..kan ha att göra med OS och kvinnor i trikåer..
  • har festat med Ulrika Bergman (i curlinglaget)..ja, inte de senaste veckorna, men ville få in en liten Lassie..
  • har varit sjuk..
  • har lyckats med att komma i tid nästan varje dag..
  • har beslutat mig för att göra koloskopi-undersökningen (ska få en kamera uppkörd i röven..)
  • inget sexuellt..det är gratis och eftersom min far fick tjocktarmscancer och sedan dog känns det som en bra idé..
  • har fått vatten på min kvarn "Vi vill att du kommer in och tar ett nytt blodprov innan du får kameran uppkörd i röven, dina levervärden var lite låga"..jag visste det..jag är dödssjuk..nästa inlägg kommer jag antagligen att vara skallig pga cellgiftsbehandlingen..
  • "det är antagligen ingen fara, vi vill bara kolla för säkerhets skull"...bara att börja skriva testamente..
  • har återigen blivit tvingad att samla in pengar av 30-åriga lågstadieungar för Malung FC..needless to say..det har inte varit helt lyckat..idrottsmän är en skock dagisbarn...
  • har just gjort mina räkningar..som tur är har jag betalt gasräkningen..ett litet självmordsförsök torde pigga upp i misären..
  • har som sagt gjort räkningarna..utgång är uteslutet innan nästa lön,,
  • har insett att min övertalning att vi skulle skjuta på biobesöket jag och dotra till nästa gång inte var så lyckat efter jag gjort mina räkningar..
  • har lyckats konservera min formsvacka i innebandyn
  • har försökt komma ifatt den ofantligt vackra tjejen framför mig på senaste spinningpasset utan att lyckas..hennes bakdel hjälpte mig att hålla takten..
  • nämnde jag att jag har slagit nya rekord i sexuell frustration??
  • har insett att jag nog borde komma hem med blommor till min vänsterhand någon gång...så många gånger som den har ställt upp..
  • har insett att jag borde kolla upp min vänstra armbåge..det gör ont i den bara jag ska torka mig efter duschen..
  • har förstått att en undersökning av min vänstra armbåge kan innebära en långvarig vila från träningen..
  • inser också att det är risk för att jag och vänsterhanden kommer att växa ifrån varann om det visar sig att det är något allvarligt fel på armbågen..
  • har därför bestämt mig för att skippa doktorn denna gång..nästa vinter kanske..
  • har insett att mitt nyupptagna bloggande säkerligen kommer att innebära ny ångest och sena ankomster på jobbet igen...
  • skiter i det..mina fans behöver mig...jag bloggar vidare..snart från en arbetsförmedling nära dig..
  • hoppas fortfarande att bloggandet kanske ska kunna ge mig groupies..
  • har insett att jag aldirg kommer få några groupies..
  • Har återigen blivit förbannad..
  • Hur fan kan Kenny Jönsson vara gift?? Jag är tusen gånger snyggare än honom..
  • Inser att pengar kan göra underverk med någons utseende även om pengarna inte används kirurgiskt...det räcker med att de finns på banken..eller hur tjejer??
  • Har bestämt för att spara skägget en månad till..
  • Så efter koloskopiundersökningen ska jag gå in till frisör och be om en klippning för nu har jag fått en kamera uppkörd där bak...sedan ska jag bränna lönen på Donken
  • Har återigen skrivit ett långt, innehållslöst och tris inlägg..
  • så jag lägger ner för ikväll..
  • Har insett att ingen kommer orka läsa hela listan, så jag kan lägga in vad jag vill här...
  • Har bestämt mig för att operera in silikonbröst..raka dem först kanske..sedan har jag utrotat mitt behov av det andra könet..
  • ska kanske gå till en hjärnskrynklare först??
"Hon sitter still och väntar
och jag stannar kvar och längtar"

Jerk



Kommentarer
Postat av: Alfakassan

ordnung återställd. Skönt.

2006-02-27 @ 09:51:51
Postat av: Yvonne

Jag har läst allt och skrattar så tårarna rinner. Du är ett större kap än du förstår min vän :o)

Postat av: Jerk

Tack Yvonne..det värmer..tror jag..om det nu inte är för att håna mig?? ;)

2006-02-27 @ 22:34:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Yvonne

Är jag någon som hånar? :o)

2006-02-28 @ 20:53:59
URL: http://vonsans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback