Tack för ingenting..

Men, vafan..tyck synd om mig då!!..världen är emot mig hela tiden och jag har stukat foten..inte ens lite medömkan kunde ni kosta på er...tack då..

Bara därför får ni inte höra något om min dag idag..hur jag slitit på jobbet och det där jävla RoHS-direktivet kommer att ge mig magsår eller hur jag fortfarande inte fått någon säkerhetsdörr...

Eller hur kul jag ska ha ikväll...på La Famiglia...käka något som kallas åsnans femte ben (näe..trodde det själv först, men det är oxfile och klyftpotatis..typ)..dricka bira och ha oförskämt roligt (något jag får igen imorgon...både ångest och kopparslagare står på kö och väntar utanför dörren..)

Inte ens Vonsan...jag som slet så för att hitta den däringa dikten på mitt russin-internet...lyckades visserligen inte, men det är väl tanken som räknas (talesätt endast i fattiga hem..)..

Vaaa! Kom igen nu..jag har varit snäll och grattat Lillebror på hans födelsedag...min karma borde vara bra nu, men inte en tillstymmelse till lite tröst..nej nej...ni bara glufsar i er av min olycka och njuter av att ha det bättre än pöbeln...sent ska syndaren vakna...remember Alamo (ok, ingen som helst referens till det jag tidigare skrivit, men tyckte att det kändes bra som stridsrop..)..

Nu e det dags för revolution..en revolt mot alla som ignorerar mig..alltså hela världen utom min dotter (om det inte är något bra på tv:n..)...är det någon som sluter upp? Nähä..hmm kan bli jobbigt att skövla och våldta om jag är ensam...det kan bli svårt att frambringa den nödvändiga masspsykosen om ingen annan är med...

Å nu är säljarna tillbaks också...slut på friden..

Det här lär väl bli sista gången jag skriver en blogg på jobbtid..chefen frågar vad jag gjort idag..mjae..surfat lite..jobbat lite..bloggat lite..

Det kan ni ha!!..utan jobbet blir det mycket mindre bloggande eftersom jag måste ta jobb på McDonalds och för att ha råd att bo kvar på Söder måste jag jobba typ 70-80 timmar i veckan och då har jag inte längre tid att blogga..det är ert fel alltihop..lite sympati..nån stackarn, ska jag blåsa? hade kunnat stoppa mig från att skriva detta inlägg som uppenbarligen blir droppen som fick bägaren att rinna över...

"Jag är glad att det är över
så lämna mig i fred
Ni är det sista jag behöver
och jag orkar inte mer"


Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Så ung och så bitter :o)Du har ju hela livet framför dig unge man. Du hinner bygga upp ett imperium, skaffa en 18-åring och ge upp allt för nån mystisk sekt som sedan tar allt ifrån dig - och HELA tiden ska du få glada tillrop från mig :oP

Postat av: Jerk

Yvonne..det är ju du som ständigt ger mig hopp..och sedan släcker det..som den sanna feminina varelsen du är ;)
Så ung är jag inte..min bitterhet torde inte överraska någon...mutter mutter...

2006-03-31 @ 01:35:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback