Returångest och kvinnlig fägring..

Så jävla typiskt ångesten hade släppt...kändes okej..var nog inte så farligt i lördags...då kör en säljare igång mobbningen..

Här lyssna på meddelandet Jerker lämnade i lördags...det är två st...med fem minuters mellanrum.....han lät andra säljare lyssna...chefen lyssnade..VDn fick lyssna...till sist fick även jag lyssna på mina meddelanden...

Ok...jag var ganska berusad...ville ha vägbeskrivning till Max restaurang i Hammarby sjöstad..och något mer...vill inte berätta...var något om att han borde hänga med och festa och blablabla...VDn sa att jag inte verkade sluddra så mycket iaf...

Undrar om det är så att jag inte sluddrar så mycket när jag är aprak? I somras pratade jag med Metadon-Mats i telefon när jag var på krogen..han tyckte jag inte lät alls särskilt berusad..tills jag frågade honom för tredje gången när han skulle ha semester...

Min första dag med Customer support idag...alltså jag sitter där de sitter..för att se om de ställer mer frågor och något sånt..och nog fick jag frågor alltid...varför sitter du där?

De trodde mig inte när jag sa att jag var tidsstudieman och skulle ta tid på hur lång tid de tar på sig för att lägga ordrar...lite trevligt iaf...lite roligare...chefen är ganska tyst av sig...det är inte de här..

2 dagar kvar till..sen återvänder jag till mitt kära fönsterbord..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Blue

Hahaha där spriten går in går vettet ut brukar de säga. Kan nog stämma ganska bra på vissa. Hehe

Hoppas de inte är allt för hårda på dig.

Postat av: Sara

Ojoj jobbigt.

2006-11-28 @ 23:33:29
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Jerk

Blue: jo..fast det som är roligast är när han i söndags ringde upp mig för att höra hur det var och ringde till min jobbtelefon..så jag hade ett meddelande när jag kom i måndags :)
Sara: önskar jag lärde mig någon gång bara..tror jag gjort det, sen får jag ett återfall..

2006-11-29 @ 11:15:11
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback