White Trash är humor..

Var såå trött i morse...tack gode gud för flextid...jobbet var väl som vanligt på måndagar..

Kändes så jävla bra i fredags när jag gick..knappt någonting att göra..äntligen ikapp...bara köra igång lite lugnt med veckostatistiken på måndagen..

Tror du inte på fan att en Schweizare har dragit på semester, men innan dess jobbade han häcken av sig i söndags för att kunna svara på mina grejer..så mailkorgen var packad igen direkt på morgonen..

Sen fortsatte det...jag var (o)vanligt oinspirerad..kom hem åt..lite tv..lite nöjdare...

Varför jag var så trött?

Den vanliga söndagstrotsen..vägrade gå och lägga mig...sedan börjar helt plötsligt Fear Factor (normalt sett föraktar jag det programmet)..par-special..givetvis kommer jag in när tjejerna är lättklädda och sexuellt frustrerad som jag är blir jag kvar...och det blir roligare och roligare när paren börjar skälla på varann..

Roligast är ett av white trash-paren..de som vunnit nästan allt hittills inte lyckas på den sista tävlingen (i det här programmet)..hon sur..han dömer ut henne för att hon åt moderkaka från ko och någons navelsträng sååå långsamt...hon, väteperoxiderad blond, skitsur...han tröstar med att säga, vi vinner nästa tävling så får du råd att fixa brösten..nu blir det roligare och roligare..

Och de ser så white trash ut...jag bara vet att den grabben kör en pick up...med den uppsynen..kan inte vara något annat..hennes blonderade hår...det blir så bra tv..sedan är de duktiga och stöddiga också, så alla andra hatar dem...

Sen var klockan två på natten..ska bara se lite vilka lag det är i Sunday night football...Bears mot Giants..inte Eagles..då får det vara..go'natt..

Så..det är alltså Elgigantens fel...de borde insett att jag inte är kreditvärdig och aldrig låtit mig köpa tvn ifjol..de skulle tvingat mig att fortfarande ligga och läsa böcker medan jag undrat över vad det är på tv..som jag hade det förra sommaren..

Mitt psykologiska experiment..levde utan tv i 3 månader ungefär..lagom till Friidrotts-VM ifjol tog jag semester och åkte upp till huset...där hade vi tv så..sedan insåg jag att hösten var på väg och det var dags för en ny tv...på köpet kom en dator, dvd-spelare, mp3-spelare & mikrovågsugn också..bra att spontanshoppa på Elgiganten...

Sa jag att jag tränade igår?

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag saknar verkligen tv 3. Moderkaka? Smaksens. ;)

Postat av: Jerk

Yum..glömde nämna killen som stod i containern (fylld med bråte och vatten) som letade efter de däringa metallkapslarna...på ytan..tog honom 3 minuter att förstå att han skulle dyka ner mot botten..de kom väldigt sist och hon såg aningen irriterad ut :)

2006-11-14 @ 17:21:57
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback