Bakrusdag..

Jaha..vilken dag...min första söndag som 32-åring gick i bakfyllans tecken...

Låg mest och tyckte synd om mig...eller ja..om vi ska vara ärliga (även när vi är nyktra och egentligen förstår bättre)...så låg jag väl mellan 11-13 i sängen och förbannade min bakfyllekåthet...har alltid undrat över den..varför? Det är sällan man känner sig mer skitig och dålig..lik förbannat är det enda man kan tänka på är det motsatta könet...

Efter det kröp ångesten fram...låg i soffan och hoppades att vi inte skulle få ihop något lag till innebandyn...fick nästan jubla...tyvärr fick vi precis ihop till en femma så det var bara att dra ut till Liljeholmen...vi mötte två lag som vi normalt sett skulle vunnit mot...nu blev det två förluster (2-7 & 1-5)..gjorde ett mål iaf...ganska snyggt om jag får säga det själv...annars var jag ganska bedrövlig och missade en hel del öppna lägen...trött var jag också..

Näe..jag tog inte saken i egna händer...orkade inte det...var e groupisarna egentligen??

Hade bara fått i mig lite chips innan...på tuben drack jag en cola...underbar uppladdning...

Men, efteråt kände jag mig lite piggare...och hungrig...strök tanken på att laga mat och beställde pizza...strök även tanken på att diska efter gårdagens romantiska middag...så nu blir det en jobbig morgondag...jobba igen efter en veckas semester...vill inte...sen laga mat och diska...usch...jag vill sjukskriva mig, men jag måste till jobbet och fixa ett förskott på min lön (åh så ekonomiskt det lät...)....sanningen är att jag åker till Schweiz för utbildning på söndag och då får jag betala hotellet själv för att sedan få igen pengarna, så jag behöver ett litet förskott...

Nu vill jag dö på riktigt...eftersom oddsen är ganska små (för att inte säga obefintliga) att det ska komma över nån mysig tjej och ta hand om mig ikväll känns döden som ett bra alternativ...

Näe...alltså...inte bokstavligt...bara det att just nu är det ess i tristess typ...vill inget, kan inget, orkar inget...

Hmm...borde nog kolla om jag vunnit på Lotto...jag kanske inte behöver åka in till jobbet imorgon?

Nu ska soffan få sitt..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Blue

Ja det har jag också alltid undrat över...? Varför det enda ni karlar (jupps, drar alla över en kam)tänker på sådär dagen efter är hur fort ni kan få dra över...... Hrmmm, sicken tur att jag hann stanna i tid.... Haha

Undrar om du vann nåt på Lotto? Jag kan säga så mycket som att jag inte gjorde det... man måste ju satsa för att vinna.

Postat av: Jerk

ja..och ni kvinnor tänker bara på pengar :)

2006-10-15 @ 22:23:49
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: MyyZz

Nähe .. inte när jag är bakis, ja är nog mer karl då ;-)

2006-10-15 @ 22:45:10
URL: http://myyzz.blogg.se
Postat av: Jerk

trevligt..var var du i förmiddags? ;)

2006-10-15 @ 22:48:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: MyyZz

Inte var jag bakis ... tror jag sov på söta örat jag.

2006-10-15 @ 23:16:00
URL: http://myyzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback