Finally..

Badrummet är klart..det var ett jävla slit, så jag räknar det som träning...det värsta är att precis när jag blev klar kände jag mig som en av männen som efter 20 års äktenskap helt plötsligt slår på diskmaskinen alldeles själv och sen vill ha beröm av sin fru (ja..varför tror du det här inlägget skrivs egentligen??)..

Jag måste erkänna en annan sak...nu när badrummet är klart framstår ju köket i mycket sämre dager (vet inte om jag vågar mig in dit..det kanske är sur på mig..)...köket är ju om möjligt en ännu större sanitär olägenhet än vad badrummet var (varför heter det badrum? Jag har inget kar, jag kan inte bada...dusch har jag...)...så nu måste jag ta det sen...men när??...imorgon ska jag ju träna...sedan måste jag raka mig innan jag ska hämta filtret till fläkten (utifall hon som jag beställde det av är där..)..och så är det fredag...vill väl göra något roligare än städa?

Helgen funkar inte heller...träning...Bajens damer spelar innebandy...jag spelar innebandy...hmm..då går vi fram till nästa helg...då ska jag ju enligt oktober-horoskopet i Aftonbladet (som vi vet är en saklig och korrekt tidning som inte vrider minsta grej så det ska passa dem) ha störst chans att finna kärlek..och det ska bli mycket sådant...det är ju då jag ska hitta någon som är född i Vädurens, Oxens, Lejonets, Vågens eller Skorpionens tecken (kom igen nu hör av er..ska et vara så svårt??)..så då vill jag ju hålla mig fräsch...tänkte sitta i en bar och vänta..funkar nog...

Fast det var inte det jag skulle erkänna iofs...nej...efter noggrant övervägande sittandes på knä på badrumsgolvet skrubbandes bort min egen skit har jag bestämt mig...jag har helt enkelt ändrat mig...jag överger helt min ideologi i detta fall och sällar mig till Mauds skara (fy fan vad dåligt jag mådde när jag skrev det där..)...jag är numer för pigavdraget och hoppas att det införs i god tid till julstädningen, samt att det subventioneras så kraftigt att jag även har råd med en vårstädning sedan...

Jag vet att det är en moderat ståndpunkt, men varför ska jag städa upp min egen skit när andra mindre bemedlade kan göra det?

Förresten, allt snack om att jag är ensam och gärna vill ha besök...glöm det...ingen jävel ska in och klossa på min toalett..den ska förbli ren...funderar just nu på vilken ursäkt jag kan använda inför grannarna för att låna deras...

Hur som helst ska jag nu göra något så korkat som duscha i mitt badrum...allt jobb är förgäves...nästan allt...för jag tänker inte använda toaletten (läs föregående stycke)..

Sen ska jag våga mig in i köket och laga lite mat...hoppas jag överlever och att den där mystiska sörjan under diskhon inte attackerar mig...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Love

Haha Ja det är ju helt klart en del.
Imon måste jag vara jätteduktig så jag vinner då ju *S*

Postat av: Jerk

iofs..men tänk på att jag ska äta frukost, gå och träna, raka mig, hämta mitt filter till köksfläkten, föra över filer från min gamla dator, göra statistiken för fotbollslaget (eller det är bara kanske..)..äta middag..så jag har ju jättemycket...eller kanske inte.. :)..du kommer nog vinna..jag är glad om jag lyckas äta frukost.. :)

2006-10-12 @ 22:31:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Jerk

just ja..det glömde jag..ska nog åka till Bajenshopen också..köpa en keps till dotra...se nu blev det alldeles för mycket.. ;)

2006-10-12 @ 22:32:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Charlotte

Du är helt rätt Jerk, brudarna har inte fattat det än bara! Hade jag varit äldre å närmre hade jag slagit till direkt, jag är till och med rätt stjärntecken (våg) hahahaha!

2006-10-12 @ 23:04:58
URL: http://chulls.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback