So far..so good..

Får tacka för alla gratulationer som kom så spontant..inte alls så att jag fikade efter dem...

Vad gäller släktingar så var min mor först...hon var rolig och ringde redan tjugo över sju imorse...men va fan...skulle bara gratulera och ville vara först..men..vet du vad klockan är? Jo, men jag ska iväg och jobba...hon börjar fan inte före nio...nåväl...sen hann Mi emellan innan lillebror gratulerade mig när jag loggade in på messenger...min storebror lär väl gratulera mig till jul...

Jag tillhör den delen av släkten som har koll på nästan varje födelsedag...och kommer ihåg det...hmm..jag är alldeles för mycket i kontakt med min feminina sida...detta måste få ett stopp...ja...ska ju äta älgfilé ikväll iaf..

I övrigt...födelsedagen har väl börjat sådär...Bajens damer skrapade ihop ytterligare en storförlust idag hemma mot Dalen...inser att jag tittat för mycket på daminnebandy då jag kände igen en hel del spelare från Dalen (och det är inte bara de söta jag känner igen..)..

Har börjat få några favoriter i Bajen (mer än halva laget är nytt), men så kollar jag på årtalen de är födda och inser att det är dags att skjuta sig...antingen det eller gå in på allvar att bli gubbsjuk...sån där som åker raggarrundan och letar fjortisar...shit...i en risig 142:a...men hjälp mig...någon...det är min födelsedag..drick er fulla och gör något ni kommer att ångra...

Eller skit i det förresten..ni blir säkert bara gravida..för när resten av kroppen är som en sengångare är mina soldater pigga och alerta..jag borde fan få ett pris..."Piggast spermier i Sverige" eller något sånt..

Okej...har skrapat min fasters lotter nu...blev som sexlivet...man sitter där själv och drar fram och tillbaka och i slutändan är man lika fattig som för några sekunder sedan...(okej, inte riktigt klockren, men ni förstå nog)..

Har iaf hittat en pilsnerkompis ikväll...så det blir romantisk middag med Pitan (i brist på tjejer som vill äta en riktig gourmetmiddag blir det bra med en Söderbroder..)..sen går vi väl ut antar jag? Shit..han kommer vid 18...borde nog sätta lite fart nu...

Ok...fortsätt gratulera..mitt ego har börjat kravla sig över nollstrecket nu...lite mer, så kanske jag kan få tillstymmelse till självkänsla eller självförtroende...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Blue

Hahaha okej....?

Liknelsen kanske haltade liiiite grann men bara lite. Hahaha

Postat av: Jerk

men bara lite va? :)

2006-10-14 @ 21:39:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback