Vuxentest..

Ett test där jag hoppas på låga poäng..snott det givetvis..

Jobb (1p) - Ja
Visitkort (1p) - Ja
Konferens (1p) - Nej, men Schweiz på produktträning om lite drygt en vecka
Bor hos föräldrar (-2p) - Gud nej
Vara sambo (1p) - Nej
Vara förlovad (1p) - Nej
Vara gift (2p) - Nej
Skild (3p) - Nej
Äga villa (2p) - hmm Ja...huset i sörsjön med lillebror
Ha en bil (1p, kombi + 1p) - Nej
Hund (1p) - Nej
Lån (1p) - Ja
Gemensam ekonomi (1p) - Nej, med vem?
Pensionsspara (1p) - Nej
Storhandla (1p) - Nej
ICA-kundkort (1p) - Ja..eller Vi-kort då
Använda rabattkuponger (2p) - Nej
Äga hushållsassistent (1p) - Nej
Äga diskmaskin (1p) - Nej
Dubbelsäng (2p) - Nej
Ha julgran på julen (2p) - Ja eller inte i lägenheten, men i huset..
Gråa hår (1p) - Ja
Celluliter (1p) - Nej
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej, slutat
Lösa sudoko (1p) - Jo
Välja att inte svara i telefon (2p) - Nej
Putsa fönster (1p) -Ja, 1 gång per år räknas det?
Svampplockning (2p) - Nej, det är väl ett vuxentest inte sundhetstest?
Långfärdsskridskor (1p) - Nej
Parmiddag (1p) - Nej
Vinprovning (1p) - Nej
Danskurs (1p) - Nej
Partaja till gamla 70-talshits. (1p) -Nja..okej då..men det är ju snarare en fråga för den äldre generationen
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nej.
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Nej
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Nej
Spela Bingolotto (1p) - Nej
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Nej
Ha höftproblem (1p) - Nej
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - ?Nej!
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Nej

10-15 p - INTE gammal
16-25 p - Börjar barka ditåt...
Över 25 p - Nu är du där

12 poäng...jag är nöjd...mina gråa hår har inte gjort mig vuxen...och jag tycker fortfarande att Maria i parallellklassen är jääätttesnygg..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Love

Jag ska sno det där testet för dej idag, Bara för att se om jag är vuxnare än dej, Nu ska jag skriva min lista *S* :)

Postat av: Jerk

ja..du borde nästan vara det..jag ville ju inte vara vuxen :)

2006-10-13 @ 20:32:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback