Dag 2 av Sveriges undergång..

Jaha...ytterligare en dag har gått...full av mobbing på arbetsplatsen...det var dumt med valet tror jag...tycker inte längre om mina arbetskamrater...har kunnat smälta att det finns gårdare och gnagare, men moderater?? Nu måste jag ta dem på allvar också..i 4 år...suck..i dagens Sverige är det fult med empati...höstens svart är visst egoism...

Har svårt att smälta detta...klarar fortfarande av att stirra på attraktiva kvinnor på tuben, men det är knappt..sexdriften är inte på topp...vilket iofs är bra...det är skönt att slippa vara sexuellt frustrerad iaf...

För att trösta mig har jag vädjat till min kvinnliga sida och den senaste halvtimmen har jag suttit på cdon för att shoppa lite skivor...hoppas jag känner samma förnöjsamhet när räkningen kommer..

Iaf, det blev Marit Bergmans nya, Håkan Hellströms senaste, nån samlingsskiva med Hellacopters, 2 Rocky-böcker (insåg att jag låg en hel del volymer efter..nu är jag bara 5 efter..) och så ett par julklappar...

Jag vet...tidigt, men lönen som kommer är nog den bästa jag får det här året så jag passar på..blir lite mindre utgifter den 23 december...

I övrigt, så väntar jag på att pigavdraget ska komma...då ska jag anställa Maud..hon kommer givetvis att få en tystnadsklausul inskrivet i anställningskontraktet...synd att hon inte agerat snabbare...hade behövt henne ikväll..hade hon kunnat tvätta och sedan stryka....hmm...jag är i desperat behov av en fru...och kristdemokraternas familjepolitik...

Fan vet, detta kanske var det JAG behövde, men knappast det landet behövde...

/Jerk


Kommentarer
Postat av: David

hehe, jag känner lika. Dag 2 av Sveriges undergång. Vad är det som är så fult med medmänsklighet egentligen? Tragiskt att det blir så i fyra år... På julafton tittar folk ofta på Robin Hood och Karl Bertil Jonsson och gillar deras omtanke på de fattiga, då känner folk för dem som har det svårt. Men när de röstade igår röstade de egoistiskt. Moderaterna står knappast för empati... Även om jag personligen skulle tjäna på alliansregeringen (vilket jag inte gör), så skulle jag aldrig rösta så egoistiskt och känslokallt. Jag tror på solidaritet!

Postat av: Jerk

Upp till kamp...eller något..jag e bara så less..moderaterna får väl skapa en miljon högklassiga jobb om de ska komma ur det här med äran i behåll..för i övrigt kommer det skita sig rejält...

2006-09-20 @ 17:19:26
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback