Varför luras? Jag skriver bara här för att få ligga...

För övrigt var jag kung på innebandy idag och avgjorde sista matchen...även om N tog ut sin dust på jobbet med P på mig verkar det som?
Han öppnade med ett rejält skott rätt på knät, sen slog han nästan av det vänstra pekfingret och til sist toppade han med att skjuta mig i halsen (tack gode gud för fetman..det gick bara igenom den första hakan..)...

Min hämnd var iaf tunneln när jag gjorde det nästsista målet..

Planen jag haft för en nykter påsk ser inte ut att gå så bra..det är pubkväll på församlingshemmet på fredagen..på lördagen grillfest hos en av kusinerna och med min starka karaktär kommer jag väl att stå där och tigga öl och pengar av bröderna för att kunna supa mig till neanderthalstadiet istället för att umgås med dotra...jag är värdelös på det sättet...problemet är att jag och dotra är till Sörsjön samtidigt jämt och ständigt..då vill jag ut lite och öla med kusinerna och bröderna..kanske en whisky i granngården om Jess är där..

Jag vet..men hade jag haft någon sorts karaktär hade jag inte suttit här med fett som väller ut i soffan..då hade jag suttit och smekt sexpacksmagen samtidigt som den senaste blonda 20-åringen tillfredsställer mig...

Faktum är att hade jag haft karaktär hade jag inte haft en dotter som ligger och snarkar bredvid heller..

Värsta är väl att jag suttit med villa,vovve och volvo då hemma i byn..och inte fått tagit del av den enorma personliga utveckling jag haft de senaste sju åren här i sthlm..nej, gnället om fetman har jag inte utvecklat..den körde jag med redan när jag söp skallen i bitar på La Scala..det är den sexuella frustrationen som jag har utvecklat..rejält...hemma i byn fanns det alltid någon stackare som ville ha sällskap i sängen..här i sthlm ska man först visa sin CV och sedan berätta var man ser sig själv om fem år..vilken styrelse då..eller vilken chefsposition..

Ja, eller jag vet inte..jag tror det..har aldrig försökt ragga än...tror jag...det var väl hon på Rutger Fuchsgatan..se så bra det gick..hon ringde ju upp...sen var det iofs den där brasilianskan på Fenix (jag fattade aldrig vad hon sa när hon presenterade sig..efter tre va? gav jag upp och sa fint namn..)...hon fick mitt nummer också..men jag vet inte..kanske inte så gentlemannamässigt att säga..kul att träffas..jag ska gå tillbaks till min kusin och dricka öl med honom nu..men ring gärna...

Det var också Nina från produktionen..fast jag tror hon tog initiativet (SAOL nån?)..och jag som fegade ur sen..hon hängde med några gånger trots min charm..den jag visade när hennes nattbuss kom och jag sa att jag hänger gärna med hem till Haninge..men, du, det är inte säkert att det blir sex...ööh näe..kanske bättre om jag åker hem till mig och sover då..smidigt Jerker..smidigt...nåja..lite sex blev det iaf..är jag inte alls bortskämd med..

Det var den där skånskan på Patricia också..vet inte hur jag började prata med henne..hon hade gjort slut med sin kille som hon fortfarande älskade för att hon ville knulla runt...inte ens där lyckades jag..hon flydde sin väg och jag gick till baren..

Puman från Ösmo..hon som förnekar att det hänt..är en annan historia..

Övriga som jag varit eller är förälskade i har det aldrig varit nära med..även om jag får en blick ibland och onormalt nog tror att det är av gillande och inte äckel eller avsky...

Behöver nog en kurs i raggandets ädla konst...eller en totalt världsfrånvänd fat admirer..

Kommentarer
Postat av: S

Puman från ösmo?

Jag har bott i ösmo.

Måste vara mig du menar.

Postat av: Jerk

Man skulle kunna tro det, men faktiskt inte..vad jag minns har jag inte tillbringat en natt med dig efter din 30-årsfest.. ;)

2007-04-06 @ 12:13:30
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback