Guess who's gonna get some tonight...

Såna här dagar när jag inte hinner kontrollera bloggen innan kl.14 är ganska enerverande..

Nu kvittar väl det eftersom ingen behagat kommentera något ändå *mutter mutter*...

Mysteriet med mega-hembrännaren kvarstår. Jag var in på NCC's hemsida en vända i förmiddags, men hittade inget matnyttigt..får ta en noggrannare titt när jag har mer tid..jag är bara glad över att ha kunnat engagera halva kontoret i frågan..och så säger man att kollektivet har dött?

Hade 3 möten i ett i förmiddags..en avstämning på en "process" jag skulle gjort klart i..eeh..mja..början av våren kanske..den är nästan klar nu iaf...ett möte hur vi inom Engineering Support-gruppen kan jobba bättre ihop (vi är två st)...lite mer, jag gör det, så kan han göra det..och till sist ett avslutande lönesamtal..nu är vi överens (nej, jag är fortfarande missnöjd, men jag fick en liten seger till iaf..)...så i september kommer det retroaktivt från april..även om den månatliga summan är blygsam blir det hyggligt en månad iaf..gissa vem som ska supa då?

Kommentarer
Postat av: ema

heh!

Postat av: Jerk

efter att ha varit in på lillebrors blogg får jag nog säga att du är ganska fåordig ikväll ;)

2007-08-22 @ 23:24:01
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback