Peter, Peter ge oss en sång..

Men, Martin, slicka inte på stolpen..vet du hur många som har haft sina smutsiga händer där??

Kunde inte låta bli att skratta...stackars far...humöret var redan bra...Bajen hade slagit BP med 2-0 efter mål av Castro-Tello och Zengin...första målet solklar tavla av Asper..sedan blev sållet vår idol...

Relativt trist match annars..Bajen ansträngde sig precis så mycket som behövs..inte mer...Petter såg iaf äntligen pigg ut...Zengin kanon i första...

Marcus Apan Karlsson visade iaf att han fortfarande är en lika stor idiot...

Nu ska jag på inflyttningsfest..tar en GT så jag inte ligger för långt efter när jag kommer dit...festen började för 20 minuter sen...men sent folk kommer fint..

Kenny och jag kom överens att antingen kommer man i helvete för tidigt eller så kommer man sent..allt annat är bara trist och för Svensson..festen började halv sju...Kenny skulle dit till 16-16:30...jag kommer kanske till 19:30..som riktiga män...

Kanske dag att klä på sig..vill nog ha en till GT innan jag drar..ska ju långt ut i förorten..dumt att chansa på att en räcker...

För er som vill utnyttja mig kommer jag vara hjälplöst berusad ute i Snättringe om ett par timmar..kanske om ni har tur kommer jag raglandes nerför Götgatan också på väg hem till mitt kära Skanstull sent i natt också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter härligt..utnyttja alltså ;) ..jag har handbojjor..ska man ta med dom eller ?

2007-08-25 @ 19:49:48
Postat av: Cliff Hanger

På vilket vis var 1-0 en tavla av Asper? Det var ju väldigt bra placerat, stolpe-in, av Castro.
Ska försöka undvika dig så gott det går... ;-) Var på Götgatsbacken (Jägar´n) tidigare idag, förmodligen Snättringe i morgon.

Postat av: Jerk

Ano: Handbojorna ska bivetvis med ;)
Cliff: Såg du skiten så inser du vilken tavla det var...men Castro e kung från HTFF så han e kung ändå..

2007-08-26 @ 04:34:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Jerk

Ano: Handbjnorna låter trevligt...ge mig mer... ;)

2007-08-26 @ 04:36:35
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Cliff

Nej, jag fattar faktiskt inte att du tycker att det var en tavla. Men skit samma. Alla mål som Bajen gör är per automatik snygga.

2007-08-27 @ 12:56:48
Postat av: Jerk

Tavlan är väl egentligen mest att han missbedömer bollen så och slår ut händerna som om "det är lugnt, den går utanför"..och givetvis var det ett snyggt mål :)

2007-08-27 @ 13:32:39
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Cliff Hanger

Han kunde ha kastat sig, men jag är tveksam till om han hade tagit den ändå.

2007-08-27 @ 21:22:32
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Jerk

grejen är att om man nu är fd landslagsmålis borde man försökt..fast jag är iofs glad att han inte gjorde det...nu blev det trots allt en ganska lugn match..

2007-08-27 @ 21:51:08
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback