En sista grej..

..Förresten var är min extra tusenlapp jävla borgarpack??????

Iofs har jag aldrig eller kommer aldrig att tro på er, men ni kan väl fan hålla er i Täby eller Danderyd så jag slipper er?? Förpesta ett någorlunda friskt land som ni gör..borde ställas inför krigsrätt..

Åk till nån jävla öde ö, så kan ni sköta er själva och vara så oödmjuka och självcentrerade som ni i verkligheten är..slipper ni låtsas som om ni bryr er om några andra...
(förbannade idioter som röstade på packet..)

Kommentarer
Postat av: Jill

Idiot kan du vara själv... vårt land blöder och det är fan inte vårt fel. Sossarna har styrt 75 av senaste 85 åren, så tacka dem för hur det är. Och vänta lite med att dömma ut det nya...

Postat av: Jerk

Nope..inte när jag ser hur de försämrar för de svaga..det kommer jag aldrig kunna förstå..det handlar inte om mig bara..då hade jag lika gärnakunnat runka i motvind..det handlar om solidaritet och omtanke också..2 antagligen okända ord för högerblocket..

2007-01-24 @ 23:40:36
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Louise

Men för fasen Jerker, har du funderat igenom det där ordentligt? ;-)

Solidaritet är synonymt med missunsamhet i mina ögon, och bara begreppet gör mig illamående. De "svaga" får väl helt enkelt anstränga sig lite mer, nu när det inte är lukrativt att vara svag längre *elakt monsterskratt*

2007-01-25 @ 19:37:47
URL: http://louraverise.blogspot.com
Postat av: Jerk

Jo'rå..har rannsakat mig själv faktiskt..undrat om jag inte gråsossat av gammal vana, men men..jag står fortfarande till vänster :)
Det har väl aldrig varit lukrativt att vara svag? Har själv gått på soc och a-kassa..inget som direkt gjorde mig rik..men jag överlevde tack vare det..sen fick jag tack o lov ett jobb och tjänade betydligt bättre.. :)

2007-01-25 @ 22:18:36
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback