Kongen av campingplassen

Jag sitter ensam på balkongen, dricker öl och läser bloggar..jag är mer patetisk än jag trodde...

ingen tycker om mig..buhu...typ..eller något..

Ringer lite slött till olika människor och ser om jag kan hitta någon fest..går trögt..Kenny & Jonas är i Karlstad på fotboll...funderar på att ringa det blonda bombnedslaget..vet inte om jag törs...och väntar jag längre kommer jag våga, men vara för berusad för att verka seriös...jobbigt att vara muräna...

Min dotter kan ha fått Borrelia..hon åkte in med ambulans igår...lyckligtvis svarade hon på medicinen, så hon mår bra nu...antagligen mitt fel..vi var ju ut till Solna...

nej..tangentbordet håller på att smälta i solgsset..nu ska jag koncentrera mig på alkoholen..hitta en fest..bli jobbig(are) och glömma att måndagen kommer att ge mig the hangover of the century...

Om ni vill ha sex med mig kan ni väl säga det? Slipper jag leta menar jag...

Kommentarer
Postat av: Andréas

Friskt vågat hälfter (eller rättare sagt 66%) vunnet. Bara att köra på....

Postat av: Blue

Hoppas du haft en bra kväll... och att du vågade INNAN du fick för mkt innanför västen.
Ringa "the bomb" alltså... hihi

2007-07-21 @ 21:52:52
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Susfu

Skönt att Dotra mår bättre men skyll inte på oss i Solna ;-) Kram

2007-07-22 @ 00:39:04
URL: http://susfu.blogg.se
Postat av: Jerk

Andreas: Livet har många sidor..ikväll fick jag så många :)..dansade styrdans med en tjej som..ja..som vad..kärlek sen 96..
Blue: ringde...ringde igen inatt..då var hon inte längre singel..
Susfu: Alltid Solna..alltid deras fel ;)

2007-07-22 @ 03:42:14
Postat av: Anonym

Du vill ju inte ha sex?? Så fattade jag det ;)

2007-07-22 @ 21:49:15
Postat av: Jerk

ano: jo, det vill jag ju, men jag har ingen ork att leta :)

2007-07-23 @ 10:20:15
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback